Welcome Guest Search | Active Topics | Members | Log In | Register

HJÄLP MIG SLIPPA TÄLTA..! Options · View
Amanda J
Posted: Thursday, July 29, 2010 6:50:17 PM
Rank: Newbie
Groups: Member

Mitt namn är Amanda och jag är en 21 årig tjej från Göteborg. Till hösten tänkte jag prova lyckan i Jönköping och läsa till civilekonom på Internationella handelshögskolan.

I skrivande stund är mitt enda hem inom en 15 mils radie från Jönköping ett 2-manna-tält från Rusta. Jag letar därför efter en vänlig själ som vill hjälpa mig byta upp mig och hyra ut sin lägenhet/rum till mig.

Jag är glad, trevlig, småpedantisk och gillar att ha det städat och rent runt mig. Jag har koll på min ekonomi och kommer inte i sällskap med några husdjur.

Helst skulle jag vilja bo i korridor eller egen lägenhet men jag är öppen till de flesta boendeformer. Vad jag behöver är någonstans att laga mat, ta en dusch och ställa min säng till ett skapligt pris (max 3500 kr/månad). Efter att ha bott en halvtimmas bussresa utanför Göteborg hela mitt liv vill jag gärna äntligen komma närmare stan. Jag önskar därför att bo på cykelavstånd till högskolan.

Kan du hjälpa mig? Vänligen slå mig en pling eller skicka ett mail så berättar jag lite mer om mig själv.

Ha det fint!

Mvh,
Amanda

MAIL: amandajeirud@gmail.com
MOBIL: 0730 77 55 77
Users browsing this topic
Guest

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Main Forum RSS : RSS